daadoo

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Hyfsat störd (men väldigt rolig) natt

Av Dado Beslagic - 16 augusti 2011 11:52

Lite morgonblogg då! Eller är det för sent att säga så?


Jag kom hem för ungefär en timme sen efter en hyfsat ovanlig natt!

Allt började igår runt 15-tiden, då jag hade varit vaken i ungefär en timme. Då drog jag, Henke och Sofie iväg till Kga för att bowla! Gick inte så värst bra, dom hade ju plockat bort mitt vinnarklot, det enda jag faktiskt kan spela ordentligt med och som passar perfekt..


Därefter bar det av till Paula för våran del där det blev lite skräckfilm och lite Beck innan vi gav oss ut i natten för att köra bilkurragömma och utan att vi hade någon officiell tävling eller segrare av något slag så utropar jag nu mig och Henke till segrare.


Efter lite Statoilhäng så fick vi plötsligt för oss att vi skulle åka och bada, notera att klockan vid det här tillfället är ungefär 4 på morgonen..

Och så blev det, vi badade en jävligt kort stund innan vi drog hem till Paula igen och slog oss till ro med ännu en skräckfilm, utan Sofie den här gången som var så vek att hon drog hem och sov ;)


När filmen var slut så var vi tre trötta snyggingar och medan de andra två däckade så fördrev jag tiden med lite tv även om jag också slocknade en liten stund.

Ungefär kvart över nio så börjar det bli liv i de andra två och då softade vi bara loss till strax innan 11 då Henke och jag drog oss hem mot Degerfors för att, som tjejer ofta uttrycker sig i filmer, fräscha upp oss.


Och det är det läget vi är i just nu, när vi blir klara så ger vi oss ut på bowlingbanan igen och idag är jag taggad och revanschsugen..

Heja på mig så hörs vi nog snart igen, ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dado Beslagic - 5 september 2011 13:07

Tjaaaaaaaaaa, det var ett tag sen nu! Gårdagens höjdpunkter stavas, precis som rubriken visar, Moa Lignell och Peter Samuelsson. Tänkte sammanfatta gårdagen lite.   Igår skulle Degerfors IF ta sig an stora, starka Hammarby i Superettan. En öd...

Av Dado Beslagic - 23 augusti 2011 21:41

Yeeeeeeah, skolan började idag! Själv så tjuvstartade jag ju lite igår då jag åkte in till skolan med de nya ettorna för att spana lite och så. Känns på sätt och vis skönt att skolan är igång men ändå inte. Många ser ju det här sista året på gymnas...

Av Dado Beslagic - 20 augusti 2011 08:23

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!   Klockan är 08.25 i skrivande stund, jag vaknade för ungefär en timme sen och vad som väckte mig då har jag då ingen aning om. Men det är skönt, lite väl tyst, lugnt och ensamt nu men det funkar!   Idag spelas det typ ...

Av Dado Beslagic - 15 augusti 2011 00:06

Tjaaaaaa!Ja, som ni säkert har förstått så har jag bara tagit det lugnt idag och ägnat mig en hel del åt fotboll! Mina två absoluta favoritlag i Premier League klev in i handlingen idag. Först ut var Stoke mot en av de stora förhandsfavoriterna, Ch...

Av Dado Beslagic - 11 augusti 2011 21:03

Tjaaaaa!   Nu har det gått några dagar sen jag senast skrev men fan vad slö jag har varit de senaste dagarna och det är väl så det kommer se ut under slutet av sommarlovet. För någon timme sen så såg jag klart filmen "Vanishing on 7th Street" s...

Presentation


Tjoho! Dado heter jag, 18 år ung och bor i lilla Degerfors.
Tänkte bara köra en soft blogg och skriva om vad som händer i mitt liv, alla tokiga saker jag hittar på och andra aktuella ämnen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards