daadoo

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Ärligt talat så kan jag inte komma på en ordentlig rubrik

Av Dado Beslagic - 20 augusti 2011 08:23

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Klockan är 08.25 i skrivande stund, jag vaknade för ungefär en timme sen och vad som väckte mig då har jag då ingen aning om. Men det är skönt, lite väl tyst, lugnt och ensamt nu men det funkar!


Idag spelas det typ en miljon fotbollsmatcher så det finns gott om möjligheter att tjäna ihop lite pengar genom att satsa på fotboll idag och det är precis det jag tänker göra! Annars hoppas jag väl att vädret sköter sig idag så att man i alla fall får gå ett varv på Vulkanmarken som regnet inte tillät mig att göra igår.


Idag kan jag för övrigt tipsa om att TV3 satsar helhjärtat på Premier League. De sänder från 13.00 till 20.30, hela dagen alltså! Matcherna som visas är följande:


13.45: Arsenal - Liverpool

16.00: Everton - Queens Park Rangers

18.30: Chelsea - West Bromwich


Jag tycker absolut att de som har TV3 men kanske inte har Viasat, där Premier League visas i vanliga fall, ska ta chansen att få se fotboll av absolut högsta klass.


Jag har inte så mycket mer att säga idag förutom att jag återgår till att betta på fotboll nu så jag får in lite pengar :D


Kanske kommer ett inlägg om eventuella spel på fotboll från min sida under dagen! Ha det så bra så hörs vi snart igen, tjadå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dado Beslagic - 5 september 2011 13:07

Tjaaaaaaaaaa, det var ett tag sen nu! Gårdagens höjdpunkter stavas, precis som rubriken visar, Moa Lignell och Peter Samuelsson. Tänkte sammanfatta gårdagen lite.   Igår skulle Degerfors IF ta sig an stora, starka Hammarby i Superettan. En öd...

Av Dado Beslagic - 23 augusti 2011 21:41

Yeeeeeeah, skolan började idag! Själv så tjuvstartade jag ju lite igår då jag åkte in till skolan med de nya ettorna för att spana lite och så. Känns på sätt och vis skönt att skolan är igång men ändå inte. Många ser ju det här sista året på gymnas...

Av Dado Beslagic - 16 augusti 2011 11:52

Lite morgonblogg då! Eller är det för sent att säga så?   Jag kom hem för ungefär en timme sen efter en hyfsat ovanlig natt! Allt började igår runt 15-tiden, då jag hade varit vaken i ungefär en timme. Då drog jag, Henke och Sofie iväg till Kga...

Av Dado Beslagic - 15 augusti 2011 00:06

Tjaaaaaa!Ja, som ni säkert har förstått så har jag bara tagit det lugnt idag och ägnat mig en hel del åt fotboll! Mina två absoluta favoritlag i Premier League klev in i handlingen idag. Först ut var Stoke mot en av de stora förhandsfavoriterna, Ch...

Av Dado Beslagic - 11 augusti 2011 21:03

Tjaaaaa!   Nu har det gått några dagar sen jag senast skrev men fan vad slö jag har varit de senaste dagarna och det är väl så det kommer se ut under slutet av sommarlovet. För någon timme sen så såg jag klart filmen "Vanishing on 7th Street" s...

Presentation


Tjoho! Dado heter jag, 18 år ung och bor i lilla Degerfors.
Tänkte bara köra en soft blogg och skriva om vad som händer i mitt liv, alla tokiga saker jag hittar på och andra aktuella ämnen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards