daadoo

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Dado Beslagic - 23 augusti 2011 21:41

Yeeeeeeah, skolan började idag! Själv så tjuvstartade jag ju lite igår då jag åkte in till skolan med de nya ettorna för att spana lite och så.

Känns på sätt och vis skönt att skolan är igång men ändå inte. Många ser ju det här sista året på gymnasiet som något stort och längtar till studenten och allt vad det innebär. Men jag ser ingen större anledning i att fira det så högt, jag ska ju trots allt plugga vidare i 4 år.


Igår var annars en ganska soft dag när jag kom hem från skolan, Jonas kom hit på kvällen för att vi skulle titta på Manchester United - Tottenham tillsammans. Efter en jämn första halvlek så körde United över Tottenham totalt i andra halvlek och vann till slut med 3-0, skönt!


Idag lirade vi lite boll på gården; Jag, Jonas, Henke, Nich och Appe! Och nu sitter jag här och kollar på Malmö-Dinamo Zagreb i Champions League-kvalet. Finns inte mycket som tyder på att Malmö ska vända på steken efter förlust med 1-4 i första mötet, andra halvlek har just börjat och det står 0-0. Men jag hejar faktiskt på Malmö, trots att jag är född i Zagreb så vill jag se Malmö i Champions League.


Och i skrivande stund så får Dinamo Zagreb ett rött kort! Kanske är det just vad Malmö behöver.


Det där med att satsa pengar på fotboll har gått lite sådär på senare tid men nu finns det faktiskt hopp! Med 50 kronor kvar på kontot så gick jag all in på en trippel:


 Metallurg-Oskol - Zenit Penza: 1 (2-1)

 B93 Köpenhamn - Birkeröd Skjold: 1 (2-1)

 Hayes & Yeading - Bath City: 1 (Pågår just nu, 1-0 till Hayes i början på andra  halvlek)


Så nu skänker jag ett speciellt stöd till Hayes & Yeading, vinner de så går jag från 0 till 417 kronor på spelkontot, det behövs.


Heja Malmö.
Heja Hayes & Yeading.
Heja Dado o.s.v


Nu återgår jag till att kolla på fotbollen, ha det bra så hörs vi!

Presentation


Tjoho! Dado heter jag, 18 år ung och bor i lilla Degerfors.
Tänkte bara köra en soft blogg och skriva om vad som händer i mitt liv, alla tokiga saker jag hittar på och andra aktuella ämnen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards